Ankara Valiliği tarafından Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı ve Bağımlılıkla Mücadele Çalıştayı düzenlendi. Çalıştaya Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Üyesi olan Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız da katıldı.
Ankara Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıda alkol bağımlılığı, tütün bağımlılığı, uyuşturucu bağımlılığı ve davranışsal bağımlılık konuları ele alındı. Toplantı, Ankara Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu adına Ankara İl Sağlık Müdürlüğünden Doç. Dr. Mustafa Sırrı Kotanoğlu’nun sunumuyla başladı. Ankara Bağımlılıkla Mücadele Çalıştayı’nın (2022) değerlendirme sunumunu ise Prof. Dr. Cengiz Şahin yaptı. Doç. Dr. Asiye Çiğdem Şimşek ise İlçe Bağımlılıkla Mücadele Çalıştayları’nın (2022) değerlendirme sunumunu gerçekleştirdi.
Sunumların ardından alınacak kararlar değerlendirildi. Toplantı kurul üyelerinin görüş ve önerilerinin ardından sona erdi.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.